کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

خون می چکد از دیده | فصل چهارم

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۲ ق.ظ

تو این دوهفته روند روحی رو به رشدی داشتم و در وضعیت روحی مناسبی به سر میبرم.

اما متاسفانه حال فیزیکی جالبی ندارم و دارم سردردهای جدیدی رو تجربه می کنم.

الانی که دارم مینویسم 7:55 دقیقه صبح است و من اومدم کتابخونه دانشگاه.

دیشب ۳ ساعت خوابیدم و الان سر درد خیلی بدی دارم که باعث شده  دل دماغ انجام کارها ازم گرقته بشه.

دیشب داشتم حساب میکردم و دیدم منی که الان اینجا دارم تلاش میکنم و جلو میرم فقط دارم از ۳۵ ٪ انرژیم در  طول روز استفاده می کنم و این درصد انرژی برای آدم سالم خیلی بیشتر  هست.

نمیدونم چطوری از این گرداب فیزیکی بیرون بیام.

شاید سر دردم بخاطر ضعیفی چشمهام و برنامه خوابم باشه.

چشم چپم فعلا تار میبینه :D

اما اگر برنامه خواب مناسب داشته میتونم با قهوه به سطح ۷۵ برسم.

فعلا این دو سه روز برنامه ها رو میچینم گپ گفتی با بچه ها میزنم و بعد در ادامه تصمیم میگیرم که چطوری برنامهام رو سر و سامون بدم.

باید صبر و مدیریت کنم.

 

  • یک کاف

نظرات (۲)

قهوه رو ولش تریاک بکش و به 200 درصد خودتو برسون 😂 

پاسخ:
کو تریاک..

سلام

امیدوارم حالت خوب باشه و خدا راشکر که روندی رو به رشد هست.

من چندسال پیش اولین علائم ضعیف شدن چشمم رو با چیز هایی شبیه این تجربه کردم و بنظرم بیشتر مراقب باش که چشم نیاز به عینک پیدا نکنه.

صبر و مدیریت خوبه

ازپسش برخواهی اومد:+

پاسخ:
سلام همشهری عزیزم امیدوارم حال توهم خوب باشه.
متاسفانه زندگی روزمره من کلا با صفحه نمایش ها گره خورده و کاری نمیتونم بکنم.
مرسی توهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی