کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

می جویمت با آنکه پیدا نیستی..

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

همیشه مهربون بودن خوب نیست و در بعضی شرایط باید به غرور خودت احترام بزاری.

غرور به زیادی خودش چیز جالبی نیست ولی اینکه سرسری بخوای از خودت عبور کنی باعث میشه همیشه شاهد شکستن حرمت های خودت توسط بقیه باشی..!

امشب حس و حال عجیبی ندارم و  یا به غم آغشته نیستم.

دوست دارم بنویسم و این رویه نوشتن رو ادامه بدم. تنها چیزی که نیاز دارم تخلیه ذهنم هست و سعی میکنم به برداشتی که از من میشه زیاد اهمیت ندم.

دارم سیگارم رو دود میکنم و سکوت این شب زیبام رو با آهنگ های شجریان تکمیل میکنم.

وقتی داری به آخر داستان نزدیک میشی زیاد برات فرق نداره چطوری شکست بخوری..

مثل یک بازی حذفی فوتبال، موقع کرنر دروازبانت رو میفرستی جلو که هد بزنه..برات فرقی نداره تیمت با دوگل ببازه یا یک گل.

هفته پرکار و سختی رو پیش دارم.

سعی میکنم خودم رو درگیر کارها بکنم، درگیر درگیر..

روزهای سخت؟ بنظرم این تازه شروع یه مسیر پر پیچ و خمه..

کی به قوی کمک میکنه وقتی قوی به کمک نیاز داره؟؟

من یک عدد کاف هستم.

  • یک کاف

نظرات (۱)

  • معلّم آینده
  • نظرشخصی من هست،ولی آدما قوی با شکست هاشون قوی میشندوبه کمک کسی نیاز ندارنداین سخت هاست که اونا رو میسازه و بهشون درس میده درس تداوم و ادامه دادن.

    پاسخ:
    انسان قوی هم به کمک نیاز داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی