کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

ما زآغاز و ز انجام جهان بی خبریم | فصل سوم

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

خرسند و خوشحال هستم که دوباره به چرخه ثبات برگشته ام.

چرخه پیشرفتی که حداقل ۲۰ روز ادامه پیدا خواهد کرد!

بوی عید به دماغم خورده و من به سال های ۹۵-۹۶ پرت  شدم و به طرز عجیبی حس و حال خوب و پر انگیزه ای رو در این انبوه ناراحتی دارم تجربه میکنم.

همچنان درگیر ابر پروژه ایزگیمم هستم:D، پروژه ای که تو این ۱.۵ سال حدود 70 درصد کارش رو انجام دادم. و فقط ۳۰ درصد باقی مونده که تموم کنم.

کار هرچقدر که طولانی تر میشه امید من به اینکه روزی این پروژه قرار دیپلوی بشه کمتر میشه!

در واقع بعد سپاهان، ایزگیم دومین اولویت و تفریح من هست.

تو این ۲۰ روز به تمرکز وحشنتاک برای تموم کردنش نیاز دارم. هرچه سریعتر باید پیش ببرم.

خسته هستم.

ترم جدید ۵ هفته شروع شده و از طرفی چون میانترم طراحی الگوریتم رو خوب دادم. حس میکنم ترم برام تموم شده!

سپاهانم اصلا حال و روز خوشی نداره و ۷ شکست متوالی رو تجربه کرده.

بعد سال ها تیم خوب بستیم و زمین نخوردیم، اما زمینمون زدن.

یه حس قوی میگه بعد از هفته ۲۴ ما به صدر میگردیم.

تمرکز فردام روی ۱۴ تا پومودرو هست.

از ۲۶ تا کاری که یکماه پیش توی دفترم یادداشت کرده بودم ۱۰ تارو انجام دادم. امیدوارم فردا بتونم ۵تارو انجام بدم.

برم استراحت کنم ببینم فردا چی میشه

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی