کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

می لعل مذاب است و صراحی کان است | فصل چهارم

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

سال جدید اومده و من هنوز آدم قبلی هستم.

از این بابت باکی ندارم. 

بابت مانع ها و ناهمواری که تو مسیر برام پیش اومده دلخور نیستم

معتقدم همچیز با زمان و تلاش حل میشه.

تنها چیزی که باید تو 1403 بدست بیارم و کنترل کنم خونسردی و استرس هست.

موقعیت های استرس زایی که باید تحمل کنم از قبل دو برابر بیشتر هست.

اما وقتی به این سوال پاسخ میدم که آیا این موقعیت تاثیری تو آینده داره؟ 5 سال بعد این استرس چیزی رو از من میگیره ؟ نه

پس بیخیال تر ادامه میدم.

منظورم از این بیخیالی دفع استرس و تلاش بیشتر هست.

در واقع تو این موقعیتی که هستم باید بیشتر تلاش کنم.

تو عید بیشتر کنار دوستام بودم و هر شب باهاشون بیرون بودم.

و فهمیدم که من به جایی جز اونا و خوانوادم تعلق ندارم.

اگه قبلا بهم میگفتن سخت نگیر..ریکشن بدی نشون میدادم و دعوا میکردم. اما الان از این کلمه استقبال میکنم و میگم بله درسته! سرتو بنداز پایین ادامه بده..

تو فصل چهارم قرار نیست قدم خاصی بردارم یا خیلی برم جلو..

فقط میخوام تابوهای سه تا فصل اول رو بشکنم و کم کاری ها رو جبران کنم

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی