کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

گفت همه آدمای شهر یه روزی یه گوشه نشستن و با این آهنگ گریه کردن!

راست میگفت.

منم روزی همین حس رو تجربه کردم.

از لحاظ فیزیکی خیلی خسته هستم و با هر حرکت استخونام صدا میدن و دهنم از خمیازه بسته نمیشه..

خواهرزادم مثل خودم دیر میخوابه، آوردم کنار خودم گوشیم دادم بهش تا ردپای آبی ببینه..

بهش خیلی توجه میکنم و شدیدا عاشق موهای بلندشم.. تا حالا هیچکس رو این قدر دوست نداشتم.

شاید فکر کنید دایی هستم و جو گیر. اما خواهرزادهای زیادی دارم و جنس این بچه برای من کاملا فرق میکنه..

حدود دوماه میگذره و من تو این دوماه به ثبات رفتاری و روحی رسیدم.

حس میکنم این ثبات آغاز ماجرای پرپیچ خم و اما جذاب من هست..

 دارم وارد دوره جدید علیرضا میشم.

شاید این کلمات ظاهری باشه اما من از ظاهر میگم که در حال شکست دادن این چرخه هستم.

من نزدیک نزدیک هستم

کاملا نزدیک که این چرخه رو شکست بدم.

حس میکنم هر چقدر آدمای کمتری من رو بشناسن حالم خیلی بهتر هست.

 

چه سود از این سکوت و آه از این صبوری
تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد

  • یک کاف

نظرات (۳)

نه با اون حرف اخری مخالفم مهم نیست تعداد ادم هایی که ما رو میشناسن کم هستن یا زیاد مهم اینه همونقدری که هستن چقدر ارزش دارن ؟

تو ریاضیات یه بحث هست به اسم شمارش تابع تو اون میاد میگه اگه یه میزان مشخصی از ادم باشه بلخره یکیشون پیدا میشه اونی که تو میخوای باشه ولی در هر حالت برای رسیدن به اون یه نفر باید همه اون ادم ها اشنا بشی ممکنه همون نفری اولی که باهاش اشنا شدی اون ادمی باشه که تو میخوای یا ممکنه تا 505 بری و برسی بهش

پاسخ:
خب من متوجه منظورم نشدم.
هرچقدر کیفیت ادما بیشتر باشه بهتره تا نسبت به کمیتشون..
بنظرت۵۰۵ نفر ارزش امتحان کردن دارن؟

اگه امتحان کردن 505 نفر شرط رسیدن به اون یک نفر باشه به نظر من اره ارزششو داره

و اینم در نظر بگیریم که اون یک نفر بهترین اون 505 نفر بود اما دلیل نمیشه اون 504 نفر بد بوده باشن یا خوبی هایی نداشته باشن ‍

پاسخ:
گاهی وقت ها باید منتظر بمونی اون یک نفر بیاد.
  • معلّم آینده
  • زندگی سیلان حرکت ها و بازخورد رفتار های ماست و اینجایی که ما هستیم شاید جزیی از اتفاقی هست که باید رخ میداده ،کلیشه ایی وشعاری گونه صحبت نکنم باعث بشه از حوصله فرد خوندنش خارج بشه امّا فرد جدیدی که از درون تو متولد میشه باید قوی تر و محکم تر باشه چه تو مسیر زندگی چه توی چرخه هایی که قراره طی کنه!

    پاسخ:
    چه کامنت های قشنگی میزاری خانم معلم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی