کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

ما مقصر شکست نیستیم!

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

میگه آدما نود درصد مقصر شکست هاشون خودشونن!

تا وقتی یاد نگیریم تا لحظه آخر بجنگیم چیزی جز باخت نصیبمون نمیشه!

کدمو نوشتم و خروجی اول درست کار کرد اما برای بار دوم صدتا باگ ریخت بیرون و عاصی شدم. تند تند بدون اینکه تغییرات رو کامیت بزنم ide رو بستم.

ترم جدید پس فردا شروع میشه و من راهی دانشگاه هستم.

به فضای دانشگاه عادت کردم و حس اجتماعی خوبی بهش دارم اما ناراحتم که خونوادم رو تو این شرایط تنها گذاشتم. بابت این موضوع خیلی نگران و دستپاچه ام.

امروز نهمین روز ثباتم بود و فردا احتمالا دهمین روز!
باورم نمیشه که من تابستون ۱۶ روز ثبات داشتم و یک روتین خاص رو اجرا کردم!

هر قدم که جلوتر میرم از دیپلوی پروژم دورتر میشم، پروژه ای که هرچی زودتر دیپلوی بشه من زودتر به نقطه پرش میرسم.

نمیدونم شاید تمرکز ندارم. ولی خب اگر تمرکز نداشتم برای درسامم همین مشکل داشتم. اونجا نتیجه خوب گرفتم.

به هرحال به مسیرم اعتماد کامل دارم و صبر و زمان رو برای خودم میخرم که آروم این مسیر ثباتم به نتیجه برسه..

دیگه چی دارم بگم؟

مو سپید کردم، نمیدونم چه بلایی دارم سر خودم میارم که موهام سفید سفید شده..

بی حوصله ام بی حوصله..

نفس عمیق میکشم و سخت نمیگیرم که امشب راحت صبح بشه.

 

 

  • یک کاف

نظرات (۵)

تند تند بستی ؟ ط تو مسیر پیشرفتی مغز ادم کششی داره تو حد اون کشش رو اونجا شکستی دفعه بعد پر قدرت تر ادامه میدی

پاسخ:
کشش رو هنوز نشکستم، کشش بعد از یک مسیر ثبات طولانی به وجود میاد.

نمیشه ک همین ب بسم الله یه مسیر ده کیلومتری رو یه نفس دوید

اروم اروم متر به متر میشه

پاسخ:
ثبات همین آروم دویدن تو مسیر ده کیلومتریه

با این اروم دویدن قبول داری فشاری وارد نمیشه و اگه فشاری وارد نشه چیزی عوض نمیشه ؟

پاسخ:
ما میخوایم یک مسیر رو طی کنیم. رسیدن به آخر مسیر این بازی تموم میشه.
یه جاهایی از مسیر باید خودت رو گرم نگه داری و آروم بدویی.. جاهایی که به خط پایان نزدیک میشی باید سرعتت رو بیشتر کنی..
میشه شبیه همون داستان لاک پشت و  خرگوش..
لاکپشته ثباتش رو حفظ کرد و به خط پایان رسید.

اره ولی اینجا داستان قصه ها نیست اینجا مثل باشگاه بدن سازی میمونه اگه رو عضله فشار نیاری پارش نکنی پیشرفت نمیکنه

اینطوری هم نیست که بگیم یه جایی از این راه مسیر ما تموم میشه نه تا قوم قیامت ادامه داره

پاسخ:
چرا باید عضله رو پاره کنی؟ 
چرا باید خودت رو پاره کنی؟
اتفاقا اینجا داستان قصه هاست 
مسیرهای متفاوت..

چون بحث کشش مغز بود و مغز خودش یه عضله هستش

پاسخ:
مغز رو پاره نمیکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی