کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

بیرون همه رجا و درون همه خوف

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ

سلام گرم به شما..

از لا به لای ترس ها و شروع موفق کارها به شما سلام می کنم.

خسته هستم. اما خوشحالم که ۱۸ روز ثبات داشتم و تونستم خیلی چیزها رو جلو ببرم.

ایستا نبودم و به سمت جلو حرکت کردم.

یه کم حجم کارهام رو افزایش دادم که از درس فاصله بگیرم. 

تا حدودی موفق بودم.

کنار کارهای تولیدمحتوا و طراحی، قراره به همکاری یک شخص محترم مقاله ای برای ثبت در همایش بنویسم که فعلا برای انجام دادن اون ایده ای ندارم.

اما اگر بتونم انجام بدم باور میکنم که مرد شروع های ناموفق نیستم.

تولید محتوای ایزگیم رو دادم که سمانه انجام بده، روزهای اول انرژی مضاعف داشت اما این اواخر دل به کار نمیده..

اگر کمک خوبی بهم بده واقعا جلو میفتم.

خسته نیستم چون تنوع کارهایی که قراره انجام بدم خیلی زیاد هست و میتونم ساعت های مفیدتری فعال  باشم.

آخر هفته رو استراحت میکنم که بتونم برای هفته جدید خستگی ناپذیر تر باشم.

دوست دارم بشینم یک فیلم سینمایی ببینم که خستگی این ۲ هفته رو بشوره اما نمیتونم طبق سلیقم فیلمی رو پیدا کنم.

یه ذره تو دانشگاه و رشته مون ترند شدم که این اتفاق خوبی نیست و باید تو سکوت بیشتر ادامه بدم.

امیدوارم بتونم به خواب کمتر برسم.

خواستم بگم از امشب شروع میکنم که یادم اومد ۳ تا مسابقه فوتبال باید ببینم.

فعلا کم نیوردم و قرار نیست تو این روزها کم بیاورم.

i'm alireza

 

 

 

  • یک کاف

نظرات (۱)

  • معلّم آینده
  • سلام خداقوت

    برای پیشنهاد اگر ندیدی فیلم فارست گامپ خوب و جالبه ولی خب نمی‌دونم با سلیقه ات یکی هست یا خیر

    پاسخ:
    سلام گل.
    اره این فیلم رو قبلا دیدم خوب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی