کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

بر سر آتش بماندم ساقیا

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹ ق.ظ

خوشحالم که بگم تونستم حلقه اول رو بشکنم و به روند عادی زندگی برگردم.

منظورم از روند عادی اینه که به نقطه سه ماه قبل بازگشتم و از وضعیت بدتر به بد رسیدم.

هنوز وقت بیشتری میخوام و باید پتانسیل بهتری از خودم نشون بدم.

از این حالت طبل تو خالی بودن خسته شدم.

هفته های بعد به سخت ترین هفته های ممکن تبدیل میشن و من باید تایم بیشتری ذخیره کنم.

تمام روش های برنامه ریزی رو دارم امتحان میکنم و از هر کدوم دارم تجربه های عالی کسب میکنم.

البته هنوز این نتایج ناقص هستن و باید برای شکستن حلقه اصلی این نتایج رو کامل کنم و ذهنم رو در کنارش پرورش بدم.

این هفته سعی کردم هیجاناتم رو کنترل کنم که خوشبختانه تا حدود زیادی موفق بودم و تونستم آروم باشم.

متاسفانه این چند وقت آدم آن نرمالی بودم و رفتارای مودی شکل زیادی از خودم نشون دادم که از این بابت خیلی حس بدی بهم منتقل شد.

به هرحال من علیرضا هستم.

سعی میکنم کارهایی که دوست دارم رو تو هفته جدید انجام بدم.

فعلا سعی میکنم ترس و استرسی نداشته باشم و  حمایت گر به کارم ادامه بدم.

 

 

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی