کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

که مکدر شود آیینه مهر آیینم

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹ ب.ظ

اونقدر که از رفتن حرف میزنم از موندن تا حالا حرفی نزدم.

همیشه میخواستم برٌم و به آدمو بگم مو دارم میرما.. دیگه نمیاما.. حواست به مو هست؟ 

اما اما اما هیچوقت نتونستوم دل بِکنٌوم..

خیلی دوست دارم یروز همچیز ول بکنوم برم..

امشب هم همون شباست که همچین حالی دارم ولی کسی ندارم بهش بگم "مو دارم میرماا، حواست هست؟ رفتم.."

نمیتونم مثل سالهای قبل تنهایی تحمل کنم. نمیتونم..

کاشکی بتونم مدیریت کنم.

واقعا نیاز به معجزه دارم که بتونم برم و به این شرایط عادت کنم.

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی