کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

او بهار را ندید

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

همیشه آخر سال برام سبک و با خاطره خوش تموم میشد.

اما امسال اسفند طی فشار عجیبی هستم.

یکم تونستم کنترل بکنم و از استرسم کاهش بدم.

من واقعا به این استرس ها نیاز داشتم که همه چیز رو خوب جمع و جور کنم اما الان این استرس ها زیادی شده و دارم ضربه می بینم.

وقتش هست برگردم به ورژن 1399 و این فشار رو به سخره بگیرم.

من میتونم

پس باید الان بجنگم برای خونسردی!

تهش اتفاقی نمی افته، چون من خیلی خوب قبلا اینارو جمع کردم!

  • یک کاف

نظرات (۱)

  • معلّم آینده
  • سلام

    بنظر من استرسی که محرک انجام کار و ادامه دادن باشه خوبه ولی یه مدل استرس هست که فقط باعث میشه که فرد از ترس و تمام نشدن یا رخ دادن مشکلی داشته باشه...

    درنهایت هم جمع میشه فقط نباید سخت گرفت.

    مثل همیشه موفق هستی و ازپسش برمیایی✌️

    پاسخ:
    هیچ چیز مثل قبل نمیشه و من علیرضای جدیدی نمیشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی