کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

i need help

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

یهویی تمام من فروریخت!

تمامی فشار ممکن رو دارم تجربه میکنم.

پس از آبان، الان دارم لحظات پر استرس رو تحمل میکنم!

نمیدونم برای چی..

هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده 

هیچ چیزی از دست نرفته

و هیچ چیزی تموم نشده

اما انگاری باور ندارم و دارم استرس و فشار رو باهم تحمل میکنم.

نمیدونم شاید به دلیل حجم بالای کارهاست.

ولی حال جالبی نیست و من رو به سمت عقب حرکت داده..

کلی پردازش انجام نشده گوشه ذهنم  دارم و باید تا آخر شب به جمع بندی کاملی برای همه این ها برسم.

آشفتگی و بلاتکلیفی اصلا حس و حال جالبی نیست.

12 چک لیست برای این آشوب هام نوشتم. تا آخر شب میمونم وهمشون رو برطرف میکنم.

بعد برمیگردم اینجا گزارش میدم

1-ok

2-ok

3-ok

4-no

5-no

6-no

7-no

8-no

9-no

10-ok

11-ok

12-ok

13-ok

اصلی ترین کارها موند!

فوکوس ندارم و این خیلی وحشتناک هست!

امیدوارم فردا زودتر خونه برسم و بتونم کارهام رو اونجا انجام بدم.

از انجمن علمی و برنامه های نامنظمشون خیلی متنفر هستم

  • یک کاف

نظرات (۱)

موفق باشی اگه کمکی از دست ما بر میاد بگو

پاسخ:
مرسی جگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی