کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

سربزنگاه کم آوردیم

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۳۷ ب.ظ

خسته هستم،خیلی خسته...

ذهنم رو دارم آماده میکنم اما فیزیکی هی خسته میشم و بدن درد میگیرم.

نمیدونم چرا آماده نیستم و دارم ضعیف تر میشم.

وقتم رو دارم مدیریت میکنم و خوابم نرماله اما همچنان انرژی کم میارم.

تو بازی ایران وقتی سوت زده شد. گزارشگر گفت ما خوب بودیم اما همیشه سر بزنگاه کم آوردیم.

عه یاد دورتموند افتادم.

امیدوارم تو این ۷ روز اتفاقات خوبی بیفته!

  • یک کاف

نظرات (۴)

  • معلّم آینده
  • شکست تجربه هست ولی بلند شدن بعدش و استمرار و ادامه دادن سخته!

    جسم خسته پشتش روح خسته هست و تا زمانی که تلقین بشه قاعدتاً جسم هم خسته میشه...

    شکست های بازی های ایران توفوتبال تهش به این می رسه که هیچی از ارزش های ما کم نشد:)

    پاسخ:
    یعنی میگی روحم خسته هست؟
    از شرایط فعلی خیلی خیلی خسته تر هستم. هی میخوام خستگی کنترل کنم اما نمیتونم و باز بر میگردم سر نقطه اول.
  • معلّم آینده
  • بله روح‌ وجسم به هم وصل هستند

    روحیه آدم خسته و پژمرده بشه جسمش هم ناخودآگاه فرمان میده که خسته باشه و ادامه دادن براش دشوار بشه!

    من همیشه حرف علم رو قبو ل ندارم ولی توی این مورد تجربه داشتم‌.

    باید روحیه آدم فعال و خوب باشه که جسمه هم رو به جلو پیش بره...

    پاسخ:
    پس اگه اینطوری پیش بره من همیشه تو این حلقه میمونم که!
  • معلّم آینده
  • زندگی مثل یه صفحه شطرنجه بنظر من البته تو الان توی این صفحه شطرنج سربازی و سربازی هستی که داری تلاش میکنی و قدم بر میداری مهم نیست قدم ها بزرگ یا کوچیک باشه که به آخر صفحه برسی!در نهایت وقتی به خط پایان برسی وزیر میشی!

    پس به جای ابراز خستگی توی همین قدم های کوچک و بزرگ تداوم داشته باش و ثابت قدم بمون!

    آخر مسیر خوبه!

    پاسخ:
    سرباز نقشش مشخصه اما سرباز که همیشه وزیر نمیشه!
    شاید با احتمال یک درصد سرباز تا اخر. مسیر‌زنده بمونه!
  • معلّم آینده
  • یک‌درصد و همین یک درصد هم به خود سرباز بستگی داره...
    این دیگه بستگی به این داره چقدر دووم‌بیاره...
    نمیخوام چرت و پرت بگم،چهارتا چرند قوی بودن و محکم بودن وال وبل ولی موندن و جا نزدن تفاوت ها رو مشخص میکنه
    پاسخ:
    یک درصد احتمال کمی هست و برای یک درصد جنگیدن اشتباه..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی