کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

مرد یخی

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۴۹ ب.ظ

داشتم به یکسال پیش فکر میکردم قبل از اینکه نسبت به ادامه خودم دچار تردید بشم همچیز آروم بود.

تازه تغییر رشته داده بودم و فکر میکردم توی مسیر درست قرار گرفتم. از همه مهمتر اتفاقی برای مادر و خواهرم نیفتاده بود.

البته اون روزها تجربه الانم رو نداشتم و استرس شدیدتری رو داشتم به خودم تحمیل میکردم.

باز اگر از 1401 به 1400 پل بزنم.

تو 1400 زندگی رو ناخواسته سخت گرفتم و بجای پیشرفت، درگیر وبلاگ نویسی شدم و بجای کمک و پیشرفت خودم رو دچار سقوط کردم!

شاید از اول هم من آدم شادی نبودم و اون وبلاگ تلنگری به من بود..شاید.. اما سقوط روحی عجیبی داشت اونجا شکل میگرفت..

به هرحال اتفاقات اونموقع رو دوست نداشتم و ندارم.

اگر از 1400 به 99 برگردم. به یک آدم خام برخورد میکنیم که کرونا و انزوا عرصه رو بر اون تنگ کرده بود و تازه داشت "وارد حلقه تلاش ناموفق" میشد.

دارم تو سر خودم میزنم که چرا از فرصت استفاده نکردم؟ من چرا استفاده نکردم؟!

شاید دستاورد من تو این چهارسال تجربه و خودشناسی بود..

در حالی که دارم وارد 1403 میشم، دومینوی اتفاقات بد داره  برام شکل میگیره و من اینجا سپر به دست و بدون شمشیر ایستادم و دارم بی نتیجه میجنگم.

از واژه های "جنگ بی نتیجه "، " حلقه تلاش ناموفق " و " حلقه تکرار" متنفر هستم و دوست ندارم نتیجه کارهام رو با این واژه ها بی ارزش کنم. من خیلی جلو رفتم! خیلی!.. نردبون خودم رو ساختم و هر لحظه ممکنه بجای  اضافه کردن پله جدید.. میخ آخر رو بکوبم و برم بالا..

تو این 3،4 سال ایستا نبودم و مشغول برطرف کردن نقصها و برطرف کردن جای زخمها بودم.

خونسرد اینجا وایستادم و بر سر عقیده ای که دارم تا آخر میمونم و تلاش میکنم.. به هرحال این جنگ من هست نه بقیه.. و این اعتقاد، روش و شیوه من برای مبارزه هست و البته که باید با بقیه متفاوت باشه..

آدمی نیستم که حرفای زرد و انگیزشی رو به خودم تحمیل کنم و هربار برگردم سر نقطه اول .. چون وقتی جریانی رو مینویسم که حدود دو هفته هست اتفاق افتاده، و هرروز از دیروز یک قدم جلوتره ..

دارم بر میگردم به تابستون امسال و ادامه تلاش ها..

 

 

  • یک کاف

نظرات (۱)

  • امین پدرامی
  • وایسا وایسا 

    چرا وبلاگ نویسی باعث سقوط ت شد؟

    مگه مصرف شیشه یا مشروبات الکلی که باعث سقوط بشه؟

    من تازه اومده ام اینوری ولی باورش مشکله که وبلاگ دردسر درست کنه

    پاسخ:
    نه نه نه اصلا ربطی به وبلاگ نویسی نداره که..
    اگه ربط داشت چرا الان من دارم مینویسم؟
    منظورم اینه تو اون دوره افکار منفیه خیلی خیلی زیادی داشتم که اونجا بدون خط قرمزی مینوشتم که برام خوش یوم نبود.
    اتفاقا خیلی خوبه که بتونی بنوسی و فکرت رو باز کنی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی