کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

رنج به جان رسد امید دواست..- روز صفر

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

ماه هاست که از زندگی دور شدم و وارد حاشیه های نه چندان جالب شدم.

از سیل حوادث ناگوار، غم، اشک، ناراحتی و...  عبور کردم اما هیچوقت تجربه و درس نگرفتم که ریسک پذیری انجام بدم.

حس میکنم درد استخونم رو شکسته و من ناچارم با ریسک کردن به خودم شجاعت تزریق کنم.

شبیه کشتی سوراخی هستم که برای رسیدن به ساحل باید تموم بارهای اضافیم رو تو دریا بندازم.

من خودم و استعدادم رو از دست دادم پس زندگی رو رها میکنم تا بره..

 

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی