کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

انا اصطبرت قتیلا و قاتلی شاکی

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۲۳ ق.ظ

معنی چیزی که نوشتم میشه 
من که مقتولم صبر می‌کنم اما قاتل شکایت می کند!

پسر هر وقت اتفاق خاصی میفته برای اینکه به خودم اطمینان خاطر بدم فصل جدید رو شروع میکنم.

تجربه خاصی در فصل ششم نداشتم.
فصل هفتم برای من هیجان انگیز هست چون مسیر رو یاد گرفتم و میدونم الان باید با چی بجنگم!
دیشب اتفاق عجیبی افتاد و کار احمقانه ای انجام دادم که نتیجیش این بود که من حتی میتونم در بدترین شرایط نتیجه بگیرم.

باید علیرضا رو از لاکش بیرون بیارم و دوتایی باهم با این غول سیاه مبارزه کنیم. ضربات مشت من تنهایی کافی نیست و علیرضا هم باید مشت بزنه!

تو این سی روز کلی آزمون خطا کردم.

مسیر رو بلدم پس برای نتیجه گیری روتین اصلی رو از فردا شروع میکنم و توی این 20 روز کل این اتفاقات رو جابجا و کنترل می کنم.

کی میگه نمیشه ؟ من اینجام که تفاوت ها رو رقم بزنم.

استرس و خودزنی به کار نمیاد و باید بی تفاوتی رو یاد بگیرم.

بدترین اتفاقی که با بی تفاوتی رخ میده چیه؟ نمیدونم 

من از نقطه امنم بیرون میام و انجامش میدم.

  • یک کاف

نظرات (۶)

  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • موفق باشی🙃

    پاسخ:
    مرسی کیمیا خانم گل

    از عنوانش خیلی خوشم اومد

    قشنگ بود

    ایول....

    پاسخ:
    مرسی مرسی

    چقدر قشنگ بودد :)) 

    پاسخ:
    شما قشنگ میبینی
  • معلّم آینده
  • بدترین اتفاقی که با بی تفاوتی رخ میده چیه؟دور شدن از آدم ها و سرزنش کردن خود و تلاش برای بهتر شدن وضعیت ! 

    :)

    اولین قدم ها سخته ولی برداشتنشون غیر ممکن نیست؛

    وحتماً انجامش میدی! 

    پاسخ:
    اولین قدم ها سخته، همیشه سخت بوده
    مرسی بابت حرفهای قشنگت

    من از نقطه امنم بیرون میام و انجامش میدم چقدر با این جملت همزاد پنداری کردم

    اول از همه تو ذهنت خودت جا بنداز بقیش اوکیه نگران نباش پسر

    پاسخ:
    قربونت برم پسر

    :>>>

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی