کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

آخر بازی عاشقان سر گشته گشتند.

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۱۳ ق.ظ

عاشقان
سرشکسته گذشتند،
شرمسارِ ترانه‌های بی‌هنگامِ خویش.

پسر چقدر خسته هستم

هیچ اراده ای از خودم جهت بهتر شدن اوضاع نمیبینم.

نمیدونم این افول من تا کجا ادامه خواهد داشت اما لذت بخش نیست.

این کار برای من لذت بخش نیست و تنها دلیلی که برای ادامه دادنش دارم اینه که فقط تنها راه نجات و تعلق خودم رو توش میبنیم.
پسر میخواستم شگفتی خلق کنم اما گند زدم.

نیاز به کمک داشتم ولی انجام ندادم.

قدم های کوچیک دارم بر میدارم که کافی نیست.

تنها حرکت مفیدی که تابستون امسال دارم انجام میدم یادگیری زبان هست. 16 روز بدون کم و کاستی دارم روی زبانم کار میکنم و پیشرفت میکنم.

پروژه ام متوقف نشده اما سرعت انجام خیلی کمه.چی باعث میشه یه پروژه پیش نره ؟ 

خودم 4 دلیل دارم

1- تایم کافی

2- فوکوس

3- برنامه ریزی نامنظم

4- عدم کار گروهی

روند یادگیری چیزای دیگه رو متوقف کردم و کار خاصی انجام ندادم.
اگر بتونم تا 20 روز آینده تیک تمام لیست های دفترچه رو بزنم میتونم نفس راحتی بکشم.

49 Todo دارم که فقط 13 تا انجام شده.

بعد از اینکه Todo ها انجام شد باید برنامه ریزی تمیز و دقیق انجام بدم!

ورزش نکردم.

ورزش خیلی میتونست توی این دوره زمانی به روحیم و سلام بدنم کمک کنه اما  همچنان عاجز هستم از انجام دادنش:D

خیلی دوست دارم از تمام ظرفیت فیزیکی و روانیم استفاده کنم که کار رو جلو ببرم اما همچنان نمیتونم.

با خدا خدا کردن چیزی درست نمیشه باید دوز قهوه ها رو ببرم بالاتر و روش های جدید ابداع کنم:D

خیلی زیاد نزدیک شدم به نتیجه گرفتن..

 

شما چطوری حجم زیادی از کار و خستگی رو هندل می کنید؟

 

 

  • یک کاف

نظرات (۲)

منتظر بودم بعد با خدا خدا کردن چیزی درست نمیشه بگی باید تلاش کنم و توکلم رو ببرم بالا .... که دیدم نوشتی باید قهوه بیشتری بخورم 🗿💔

پاسخ:
😂 به ابداع روش های جدید هم اشاره کردم اما توجه نکردی

سخت تر از اینا رو پشت سر گذاشتی اینم می تونی :)

پاسخ:
تو از کجا میدونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی