کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

ما ساکنان کوچه خنجر نشینیم.

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۱۰ ق.ظ

ما ساکنان کوچه خنجر نشینیم
آماده ایم افتادن هم رو ببینیم.

ساعت 2:51 دقیقه شب هست چشمام داره بسته میشه اما ذهنم نه! سعی میکنم بخوابم اما نمیتونم!پس لب تاپ رو روشن میکنم و شروع به نوشتن میکنم.

از دو هفته قبل یه قدم جلوتر هستم مستاصل نیستم اما یکم نقص دارم و باید این نقص ها رو سریع رفع کنم.

زیاد دوست ندارم در مورد خودم و برنامهام حرف بزنم چون کسایی که اینجا هستند خیلی خوب من رو میشناسند.

دارم یک چیز خفن خلق میکنم خیلی خفن! 
اما نیاز به وقت و حوصله برای تکمیل کردنش دارم.
حدود 35 روز وقت دارم تا این شاهکار رو تکمیل کنم.

تو این ۱۸ روز فقط ۵۶ ساعت کار مفید انجام دادم یعنی چیزی حدود روزی ۳ ساعت!
اگر تو این ۱۰ روز پیش رو آمار رو به ۷ ساعت برسونم شاهکار کردم!
واقعا نمیدونم دارم چه بلایی سر خودم میارم که اینقدر خسته و خواب آلو و کم انرژیم.

من میخوام تو چیزای غیر ممکن سیرکنم و بی نهایت تلاش کنم تا به هدف های فعلی تو زمان سریعتری برسم.

اما این چیزی نیست که دارم انجام میدم این نیست و خیلی فاصله هست. دارم به چشم خودم کمکاری ها رو میبنیم.

شاید از لحاظ جسمی صدمه دیدم و کافی نیستم یا شاید ذهنیت و اراده این موضوع رو ندارم یا ثبات!
پارسال چرخه ثبات رو تو ۱۶ روز اجرا کردم اما نتونستم به تایم بالاتر از ۶ ساعت برسم!

در صورتی که من الان به ۱۰ فکر میکنم اما هنوز به 6 نرسیدم :D

اگه خواب لعنتی من درست بشه خیلی چیزهارو میتونم تغییر بدم. 

چیزی که الان مطمئن فرداهم نمیتونم به موقع بلند بشم!

خسته ام چی بگم؟

35 روز وقت هست برای پیشرفت ..

بزن بریم..

  • یک کاف

نظرات (۲)

  • معلّم آینده
  • فکر کنم آب و هوا خیلی توی انرژی آدم تأثیر داره و هوای گرم هست که باعث میشه خسته و کم انرژی باشه آدمی

    و اینکه منم واقعاً دوست داشتم صبح ها کمی زودتر مثل قبل بتونم شروع کنم ولی نمیشه...یه جایی خوندم که گفته بود اول بدن رو باید اجبار کرد بعد به مرور زمان درست میشه و روی ریل می افته و عادت می‌کنه بعدم خوابش تنظیم میشه‌

    برای من یه۴۵ روزوقت  هست⁦◉⁠‿⁠◉⁩بااین تفاوت که یه روز خوب پیش میرم یه روزم داغان ولی مهم استمرار هست

    چقدر زیاد حرف زدم👀😅

    پاسخ:
    سلام دخترخانم
    بله حرفت رو قبول دارم هوای گرم خیلی آدم رو تنبل میکنی اما نه برای من و تو که جنوبی هستیم و به این هوا شدیدا عادت داریم.
    45 روز زمان زیادی هست، توی 40 روز میتونی یه عادت جدید خلق کنی !

    عادت جدید رو میشه تو 21 روز حتی کمتر هم پرورش داد اما نیاز ه اراده داری پسر

    ما از پسش بر میایم نگران نباش برو جلو 

    پاسخ:
    اره امیرحسین عزیز
    21 روز زمان زیادی هست و برای کسی که ارادش صفر باشه سخت هست اما غیر ممکن نیست.
    میریم جلو ببینیم چی میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی