کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

بادِ صبا وقتِ سحر جلوه گری بود

شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ

فصل ششم داره عجیب غریب میگذره
زمان تو فصل ششم داره مثل باد میگذره و تاثیر این اتفاقات بزودی در من نمایان میشه!
سوال اینه که آیا من به اندازه کافی تلاش نکردم؟ خیر اصلا من تلاش نکردم و روحیه جنگاوری من توسط شرایط نابود شد!
بازگشت به ریل موفقیت خیلی زمانبر است و قدرت مافوق میخواد! آیا من میتونم تفاوت ها رو رقم بزنم؟

از قبل خیلی امیدوارتر هستم، حالم اوکی هست اما روحیه جنگاوری و تلاشم رو از دست دادم.
این موضوع برام خوشایند نیست!
میتونم الان تا صبح بیدار بمونم و برای هدفم تلاش کنم اما چرا اینکارو انجام نمیدم؟

چرا از تمام ظرفیت خودم استفاده نمیکنم؟ میترسم؟ تنبل هستم؟ یا اصلا بی فایدست!
نمیدونم!
من به خودم هیچ احترامی نذاشتم هیچ اهمیتی به خودم ندادم و توقع دارم اوضاع درست بشه!

دارم غرق میشم.
سروصداهای تو ذهنم داره از قبل بیشتر میشه! تمرکز صفر! رو به نابودی اما بسیار امیدوار!
اه پسر خسته ام، واقعا خسته ام
به امید معجزه!

  • یک کاف

نظرات (۲)

  • هیپنو تیک
  • فصل ششم چیه؟

    پاسخ:
    فصل ها چیز خاصی نیستند.
    خودم دوره های مختلف رو رده بندی میکنم

    همیشه همانی که باید بشه میشه

    پاسخ:
    همیشه که نه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی