کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

تو باب دلمی | شروع فصل ششم

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

فصل پنجم یکی از جالب ترین فصل ها بود که به صورت ارادی شروع و تموم شد.

وارد فصل موقت و گذرای ششم میشیم.

فصل جدید خیلی طولانی نیست و قرار نیست شق القمر کنیم بلکه بعد از جمع جور کردن اوضاع وارد فصل اصلی یعنی هفتم میشیم!

همینطور که گفتم فقط قرار هست یکم اوضاع رو مرتب کنیم.

حرف زدن بسه بیا شروع کنیم!h

10+2 پومودرو خوبه؟ 
۴ پوموودرو برای پروژه هلاله

۶ پومودرو برای Q

۲ پومودرو هم برای کارای خارج برنامه..

توی Q به ۷۷ امتیاز نیاز دارم که به هدف اصلیم برسم!
دوست دارم زودتر صد روز کار رو برای Q در بیارم.
پس با ما همراه باشید :D

 

  • یک کاف

نظرات (۲)

  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • چرا اهدافت رو دارم نمیفهمم🥲

    پاسخ:
    حالا رفته به رفته بهت میگم و متوجهت میکنم
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • باشه

    پاسخ:
    آُفرین دختر خوب 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی