کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

اصلا دوست نداشتم هیچ گپی بین آرشیوهام بیفته پس برگشتم که بنویسم.

ترم تموم شد و من اینجا هستم که با دو غول بجنگم.

دیروز به خوبی متوجه شدم که من به شدت فرد ترسویی هستم. ترسوی ترسو..

که این اصلا خوب نیست. بوی ترس و استرس دوباره داره حالمو بهم میزنه!

اما فعلا باید جلوش وایسم و مقابله کنم.

زندگی به کام آدمای ترسو خوش نیست و همیشه توسط گرگا دریده میشن! اما نباید این اتفاق برای من بیفته، من اینجا هستم که جلوی این موضوع رو بگیرم.

کمالگرایی، ترس اظطراب برام مثلث ناکامی تشکیل دادند و با دو تا غول سیاه داستان من یار شدن و دارن 5 به یک علیه من میجنگند.

یک جنگ تمام عیار!

توی این جنگ سپر امیدم رو گذاشتم دست چپ،

لشکر 5 نفره دشمن از دور داره نزدیک میشه اما تیردان تیرکمان تجربه من خالی هست و باید با شمشیر از نزدیک مبارزه کنم.

1# بنظرتون میتونم با تجربه ترس رو از بین ببرم؟

 

دیگه از چی براتون بگم؟ از یاس های پژمرده یا فلسفه طوفان؟

آه پسر به شدت دنبال سریال و گیم میگردم که فصل تعطیلات رو شروع کنم.

برنامه ریزی خاصی برای تابستان امسال ندارم و در واقع منتظر هستم که اتفاق یا یک جریان شکل بگیره که بتونم حرکت کنم! که البته این کار اشتباهی هست و نباید ثانیه هایی که از طلا هستند رو از دست بدم.

نسبت به 4 فصل گذشته در این نقطه فعلا حال بهتری دارم و این یعنی میتونم برای هر کاری گام بردارم.

فعلا استراحت میکنم تا 11 تیر، 

ما شرمسار چشم سیاه تو نیستیم
در زیر بار نیم‌نگاه تو نیستیم

شاهِ که‌ای؟ ازین دهِ ویران بدار دست!
ما بیدلان حریف سپاه تو نیستیم

گر هفته‌هفته از برِ ما نگذری چه غم؟
شکرِ خدا که چشم‌ به ‌راه تو نیستیم!

شد سال‌ها که خوی به هجران گرفته‌ایم
در بند وصل ماه‌‌ به ‌ماه تو نیستیم

سنجر کاشانی

 

  • یک کاف

نظرات (۵)

از ما بدار دست، ما بیدلان حریف سپاه تو نیستیم...

غولها رو با عشق بکش

ای طبیب جمله علتهای ما

پاسخ:
عالیی
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • خیلی خوب مینویسی 🙃

    تو میتونی، من بهت ایمان دارم😌

    پاسخ:
    جدی میگی؟
    فهمیدی یکی از طرفدارای بی تی اس رو تو کره شمالی اعدام کردن؟
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • بلی

    نه خبر نداشتم ولی هدفت از گفتن این چی بود دقیقا؟😂

    پاسخ:
    مرسی گل
    دیگه گفتم بدونی
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • قربانت^^

    باشه الان میدونم

    پاسخ:
    :DD

    ماشالله به قلمت عالی مینویسی

    پاسخ:
    مسخرم نکن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی