کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

باران را پس از نومیدی..

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

پس از یک هفته سخت و طاقت فرسا برگشتم و باز سرحال موندم.

چقدر این ترم طولانی شد و تمام انرژی من گرفته شد.

 باز به هرحال گله ای ندارم و تمام سعیم رو میکنم که به خوبی تمام کنم

امروز  ۱۶ خرداد هست و من تا ۳۰ خرداد پرونده همچیز رو میبندم و راحت میشم.

بالاخره ساعت میگذره

زمان میگذره

همچیز میگذره

و هیچ چیز ثابت نمیونه..

حالم خوب هست اما یکم زیر فشار هستم اگر بتونم تو این سه روز کار رو در بیارم خیلی عالی میشه.

باید نهایت برنامه ریزیمو رو کاغذ پیاده کنم و به سمت بهترین نتیجه حرکت کنم.

از طرفی منتظرم یک تیر بشه و پروژهام رو ادامه بدم.

چیزی که فعلا مشخص هست اینه باید چندبرابر تلاش کنم که از این شرایط عبور بکنم و به سمت بهترین نتیجه حرکت کنم

از درس خوندن متنفرم اما خب چه کنم که فعلا راه حلی برای برون رفت از این اوضاع ندارم

قبلا حاشیه هایی زیادی برای تعریف کردن داشتم اما خب الان چیزی ندارم که تعریف کنم.

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی