کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

صنما مرده ی آنم که تو جانم باشی | فصل پنجم

شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

سعدی تعریف قشنگ از زندگی داره که میگه: " گنج و مار و گل و خار و غم شادی به همند"

من خیلی این تعریف رو دوست دارم.

هفته قبلی سخت ترین هفته زندگیم از لحاظ روحی بود و  همینطور که گفتم لطف خدا شاملم شد و الان همچیز خیلی مرتب و آروم هست.

این هفته هم یکی از شلوغ ترین و پرکارترین هفته های زندگیم هست یک لحظه اومدم غر بزنم که یادهفته قبل افتام که داشتیم با مرگ و زندگی پنجه میکردیم. نفس راحت کشیدم و گفتم طوری نیست.

در ادامه ریکاوری روحی یک روز کامل با دوستانم وقت گذروندم.

که باعث شد استرسم کامل مدیریت بشه.

دنبال اسپانسر برای پروژم میگردم. مبلیغ زیادی هم نیست اما باز نیاز به اسپانسر دارم.

دوست دارم بشینم والیبال ایران ایتالیا رو ببینم اما از شانس بدم باید بخوابم و فردا صبح بلند بشم دوتا امتحان بدم!

یکم دارم احساس خستگی میکنم اما اگر این هفته از ۱۵۰ درصد توانم استفاده کنم همچیز اوکی میشه

  • یک کاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی