کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

کاف

نوشته های یک کاف بیگانه

سلام خوش آمدید

ولیکن مکن با قضا پنچه تیز | فصل چهارم

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

دیگه آدم خسته و غرغروی سابق نیستم. در دومین روز از ۲۱ سالگیم احساس خستگی یا درموندگی ندارم.

همینطور که تنوع کارهام زیاد شده باعث شده بازدهی ذهنیم از ۳۵ به ۵۵ برسه.

یکم تو دلم آشوب هست و حس بدی دارم اما هرطوری که شده خودم رو زدم بیخیالی تا فکر و خیال نیاد سرم.

حجم کارهام یکم وحشتناک هست اما خب من آدمی نیستم که نتونم هندل کنم. بارها بار از این پیج و خم عبور کردم.

فعلا چیزی رو فدا نکردم.

دلم برای دوستام تنگ شده اما الان تو این مقطع بنظرم وقت دلتنگی نیست.

احتمالا  رنک ۱ رو توی این ترم واگذار کنم خیلی زیاد است. بابت این موضوع غصه نمیخورم چون من ۴ ترم دیگه بیشتر نمیمونم.

اینجوری هم بر کمالگراییم غلبه میکنم هم پیشرفت میکنم و از اصطکاک به وجود آمده فاصله می گیرم.

نمیشه خیلی چیزها رو همزمان داشت.

شاید هم باقی موندم.

همچیز به یکماه آینده بستگی داره، بسیار شدید برای خواهرم نگران هستم.

اگر اتفاقات به خوبی هندل بشه من وارد فصل جدیدی میشم.
 

دیگه چی بگم؟

خواهرزاده های نازنینم انیجا هستند که قوت قلبی در این روزای تاریکن

 

 

  • یک کاف

نظرات (۵)

  • عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی
  • دایی بودن بهترین حس دنیاست

    پاسخ:
    نه تا وقتی که بخوای آرامش داشته باشی

    خب تو داری مهاجرت می کنی

    همزمان با درس کار و پروژه از بیرون هم داری

    خواهرت هم یه مساله ای داره

    و تو داری با قوت به راهت ادامه میدی

    براووو بریو من

    پاسخ:
    مهاجرت؟
    من نون ندارم اینجا بخورم مرد..

  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • دایی=بهترین موجود دنیا :)

    هنوزم وقتی میبینمشون عین بچه پنج ساله ها ذوق میکنم😅

    پاسخ:
    عه کی اینحاست
    پس من بهترین موحود دنیام
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
  • افتخار بزرگی نصیبت شده مگه نه؟😅

    صددرصد :)

    پاسخ:
    بله بله خوشا به سعادتم..

    سلام

    من به فکرت هستم وامیدوارم همه چی برای خواهرت و خودت و زندگی خوب پیش بره این روزا میگذره ولی جاشون و حس وحالشون تو ذهن آدم میمونه!

    مهم تر اون هم آدمی میمونه که از اون روزا گذشت و اون روزا رو پشت سر گذاشت،

    امیدوارم ادامه ۲۱ سالگی هم بدون این دوتا حس بگذره یا کمتر این دو تا باشه.

    پاسخ:
    قربونت
    مرسی بابت آرزوهای قشنگت 
    امیدوارم همچیز درست پیش بره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی